Questionnaire Customer Satisfaction:
Dear Customer, in order to make our quality management system more efficient, we ask you to provide us with your feedback through this questionnaire.

1) Responding to the features of the supplied material:


Very inadequateinsufficientAdequateGoodExcellent     Order of importance:  

2) Completeness and correctness of the documentation provided:


Very inadequateinsufficientAdequateGoodExcellent     Order of importance:  

3) Respect of contractual timeline:


Very inadequateinsufficientAdequateGoodExcellent     Order of importance:  

4) Readiness and efficiency in deliveries (logistics):

Very inadequateinsufficientAdequateGoodExcellent     Order of importance:  

5) Operational efficiency in answering your problems:

Very inadequateinsufficientAdequateGoodExcellent     Order of importance:  

6) Communicating with your officials:

Very inadequateinsufficientAdequateGoodExcellent     Order of importance:  



  I have read the privacy statement and consent to the processing of personal data pursuant to art. 13 D. lgs. June 30, 2003, No.196.

Questo sito utilizza cookie propri e di altri siti per fornire i propri servizi e per assicurare la migliore esperienza di navigazione. Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina, cliccando su un link o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all’uso dei cookie. maggiori informazioni

Questo sito utilizza i cookie per fornire la migliore esperienza di navigazione possibile. Continuando a utilizzare questo sito senza modificare le impostazioni dei cookie o cliccando su "Accetta" permetti il loro utilizzo.

Chiudi